........................

Miért miért miért???? Miért kezdtem el én is bloggolni? Csak az emo-s picsák bloggolnak, most ez a divat, gondoltam én, és igazam is van...Na mindegy nem kezdem el az anyázást már itt...Na meg hát ezért is, ha én egyszer nekiállok bloggolni abból csak véget nem érő káromkodás és a társadalom iránti tömény undorfolyam jönne ki... Aztán Losgergos barátom elkezdte, akkor már egyszer megfordult a fejemben de azt gondoltam az én fásult elmém nem lenne képes ilyen mókásabbnál mókásabb beszólások és szófordulatok létrehozására... Aztán most Master Chief is belevágott... Ez volt az utolsó csepp.

Friss topikok

HTML

Miért irok blogot?

2009.01.12. 23:32 | kenny69 | Szólj hozzá!

Én zenélek is ám!

Úgy szoktam mondani," Nem vagyok zenész, csak zenélek". Mert ez igy ilyen menő, meg jólmegmondós.

Ezzel is kifejezem a véleményemet a jelen kor "zenei" szinvonaláról, azon belül is a Rock and Roll-ról. Vagyis hát arról amit manapság igy neveznek.

Nem lehet ezt már úgy csinálni mint a Rotten bácsi, (vagy csak nem tudom, és egyébként is "utánzás" lenne) úgy, hogy csak teszed amit teszel és elmondod a véleményed mindenkiről aki nem tetszik és forditva,és ugy értik félre ahogy akarják, te meg ezen röhögsz. Nem. Le kell irni. A pofájukba kell mondani. Szájbarágni.Azt hogy nye nye nye.

Mert nem esik ám le nekik!!!

Neeem, azt mondják hogy húú hogy játsza az agyát meg lázad és feltünősködik és "Fiam, vegyél már vissza a punk sztárságból"

-Lófaszt,anya! -mondtam én,idézve a mi szeretett,egyetlen,drága szép és kisorrú miniszterelnökünket.

Meg egyébként sincs olyan hogy punk sztár.Nem is volt és nem is lesz. És add vissza a vadászt.

De ez csak egy példa volt. Szeretem anyát.

Mi csak zenélünk.Jól érezzük magunkat. Ha a közönség nem, leszarjuk, ugyis részegek vagyunk.Nem vagyunk "profik" , nem is akarunk azok lenni és nem is lehetnénk, és ha azok is lennénk akkor már nem jelentene semmit az egész.

A Rock and Roll már nem olyan , balfaszkáim mint amilyennek elképzelitek. Nagyon nagyon régóta nem. Sőt, mivel én csak a haláltusáját ,sőt inkább csak a sirban való forgását látom, mert csak 19 éves vagyok, lehet hogy sose volt olyan.

Most látom hogy hülyeséget irtam, de nem törlöm ki. Inkább folytatom.

A Rock and Roll lázadás. Lázadás a "régi",unalamas és megszokott sablonok ellen.
Amint a Rock and Roll önismétlővé válik, elveszti az értelmét.
És ezt teszi.

A Rhytm and Blues-tól a Drum and Bass-ig (vagy mit tudom én melyik az a még elfogadható és hallgatható stilus amiben benne van) kurva nagy utat járt be és kurva sokat változott. Amint az egyik stilus elkezdte ismételni magát, kialakult egy új.
De ez megszakadt.

Ez van. A Rock and Roll addig él amig vannak emberek akik szeretik, és tudják hogy miről szól.

Hogy miről szól? Ne kérdezetek hülyeséget. Barmok.

Miért zenélünk ha már nem lehet újjat alkotni? (legalábbis még nem sikerült de lehet holnap irok egy olyan számot hogy hejjjjj! xD )

Mert szeretjük és élvezzük.

Na baszki most ide elfelejtettem mit akartam irni és gigaidegesítő.

Na mindegy.

Az Ótvaros Értelmiség a legjobb dolog ami az utóbbi 4 évben történt a Rock and Roll-al.
Ha ezt olvasva akármilyen, tényleg, AKÁRMILYEN negativ és tagadó reakciód van, még csak egy kis fintorgás is, arra, hát csak egyféleképpen tudok válaszolni, seggfejkém:

NYE NYE NYE NYE NYE NYE NYE NYE NYE

És végül egy (természetesen hiányos) dalszöveg amit még mindig nem fejeztem be, mert tehetségtelen vagyok:

 

Miért?
(Rónai,Gergos)            <--- ez de menő igy mint egy igazi szám :-D xD

 

Miért keltem fel egy újabb hasztalan napra?
Miért kell nekem kivinni a szemetet,
Miért legyek én tisztességes,kiteritenek ugyis,
Miért ne legyek tisztességes,kiteritenek úgyis?



Minek ide zászló ha csak a vérünk kell,
Miért hordjak kokárdát,ha nincs is Magyarország?
Miért vágjak jó pofát a baromságaidhoz,
Miért utál mindenki, ha én nem utálok senkit?

Refréén:

Miért tegyek olyat ami csak nekem jó,
de senki másnak.
Miért mondjak olyat ami nem igaz,
de mégis elhiszik.
Miért legyek olyan mint mindenki más?
Mert az nem én lennék.

Miért vágjak jó pofát a baromságaidhoz,
Miért higyjek Istenben ,ha ő sem hisz bennem?
Miért féljek a haláltól ha egyszer úgyis utolér,


Miért menjek a pokolba ha nem csináltam semmit?
 

 

Miért kell a művészet mögött pénznek állni?
Miért kell a zenében érdekeket látni?
Miért kell az embernek a járt úton járni?
Miért kell mindent szabályok közé zárni?

 

Miért irtam ezt a számot,
ha nem figyel rá senki,
miért jártatom a számat,
ha nem hallja senki?

 

A faszom, végképp elfelejtettem az egészet. Majd egyszer leirom.

Csá.




 

A bejegyzés trackback címe:

https://kenny69.blog.hu/api/trackback/id/tr11873944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása