........................

Miért miért miért???? Miért kezdtem el én is bloggolni? Csak az emo-s picsák bloggolnak, most ez a divat, gondoltam én, és igazam is van...Na mindegy nem kezdem el az anyázást már itt...Na meg hát ezért is, ha én egyszer nekiállok bloggolni abból csak véget nem érő káromkodás és a társadalom iránti tömény undorfolyam jönne ki... Aztán Losgergos barátom elkezdte, akkor már egyszer megfordult a fejemben de azt gondoltam az én fásult elmém nem lenne képes ilyen mókásabbnál mókásabb beszólások és szófordulatok létrehozására... Aztán most Master Chief is belevágott... Ez volt az utolsó csepp.

Friss topikok

HTML

Péntek...uncsiii

2007.12.14. 21:34 | kenny69 | 5 komment

Péntek, at last...
A Mátéval egymásra nézünk a negyedik óra után, látom rajta h egyre gondolunk.
Ő csak nyög egyet, én viszont megfogalmazom a kérdést:

-Akarunk mi matek fakt-ra menni?

A válasz egyszerű, egy kis Beavis és Butthead beütéssel:

-Áhm....lófasz....igyunk sört.

Jajj ezt vártam...irány a suli melletti talponálló.

Veszünk két sört,(természetesen a pultos pont most kérné el a személyimet, amikor nincs nálam.. De megoldottuk ezt is. Tipikus Murphy...)

Aki ismer minket abban esetleg felmerülhet a kérdés h mégis honnan volt nekünk pénzünk arra h elmenjünk sörözni...
Furcsa módon apám már napok óta hagy egy ezrest a szobámban reggelente, foggggalmam sincs h honann és hogy miért..
Na mindegy végre nem éhezek (zünk), és nem kell tarhálnom (nunk) se...
Mégfurcsább h a Máténál is volt pénz..hihetetlen.

Na ugye ülünk ott, két rockenroll fasz, beszélgetünk a szokásos baromságokról röhögünk egymás butábbnál butább poénjain,amikor még egy kérdés fogalmazódik meg bennünk.

-Menjünk el az Olivérhez!!!
-Oké!

Ha valaki nem tudná ki ő és mit szoktunk nála csinálni akkor annak ajánlom Losgergos barátom élménybeszámolóját.

Rossz szokásunk h szombatonként Olivérbuliba járunk, mégrosszabb h vasárnap mi ketten maradunk legtovább, és megzabálunk minden kaját... Az én rekordom az h vasárnap délután fél 7 ig maradtam :-D

Ezért,és a fentebb említett dolgok miatt az Olivér csak igy hív minket:

Csövesek.

Felkerekedtünk hát és elindultunk.

Egyébként ez igy nem szokásunk, csak szombatonként szoktunk nála lenni szóval ezzel egy újjab meglepetést akartunk okozni neki (egyszer már a héten csináltunk ilyet és vicces volt, sosem felejtem el azt az arcot:   "-ÁÁÁ nemm, csövesek, nem engedlek be takarodjatok haza!!  Nincs enni!!!  "de persze beengedett. :-D ).
Olivér ma sem jött suliba szóval a meglepi hatását ezzel duplázni akartuk...de később kiderült h egyenesen hatványozódott.

Odaérünk,csöngetünk, az Olivér öccse nyit ajtót a Márk.

-Köcsög csövesek! Nem engedlek be,takarodjatok haza,az Oli nincs itthon!

-Lófaszt nem! Fázunk.

Hát persze h beengedett...

Az Olivér angolversenyen volt valahol az isten háta mögött de ez minket eggyáltalán nem zavart, bementünk.
Ettünk,ittunk,neteztünk,hülyültünk...
Néhány óra múlva betoppan az Olivér.

Mi már röhögünk a szobában,vajon milyen képet fog vágni.

Benyit a szobába:

-Neee ezt nem hiszem el!!! Neeem istenem miért?? Csövesek! Tünés haza!

2 percel később persze már nyitotta a vodkásüveget és töltötte nekünk....önként.

Aztán valamikor 6 körül eltakarodtunk,egy újabb eredményes napot lezárva.

Címkék: hétköznapok

A bejegyzés trackback címe:

https://kenny69.blog.hu/api/trackback/id/tr68264281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dbence 2007.12.14. 22:39:16

Hàt jha.... Közös vèr.. Genetikailag kòdolt önpusztìtàs ès embergyûlölet. De akkoris egyetèrt.
Amùgy ma jöttem rà h szociopata vok. Sztem wikipedian nezd meg mi az mert elèg esèlyes h te is.... :)

LosGergos 2007.12.20. 23:29:12

Már csak abban reménykedem, h szegény Olivér nem találja meg ezt a blogot :-)

kenny69 2007.12.21. 21:08:44

Már látta, mindenkinek szétkürtöltem h van :-D

Ja és bocs a frissítés majd lassacskán rendszeres lesz,már dolgozom a problémán. Csók

rasszista néger 2007.12.31. 02:09:07

frissíts már te BÉRENCZ, unatkozom.. :Đ

LosGergos 2008.01.08. 23:17:39

Na de most már aztán tényleg...! Ennél még az én blogom is gyakrabban frissül :-)
süti beállítások módosítása