........................

Miért miért miért???? Miért kezdtem el én is bloggolni? Csak az emo-s picsák bloggolnak, most ez a divat, gondoltam én, és igazam is van...Na mindegy nem kezdem el az anyázást már itt...Na meg hát ezért is, ha én egyszer nekiállok bloggolni abból csak véget nem érő káromkodás és a társadalom iránti tömény undorfolyam jönne ki... Aztán Losgergos barátom elkezdte, akkor már egyszer megfordult a fejemben de azt gondoltam az én fásult elmém nem lenne képes ilyen mókásabbnál mókásabb beszólások és szófordulatok létrehozására... Aztán most Master Chief is belevágott... Ez volt az utolsó csepp.

Friss topikok

HTML

Tömény unalom és ingerhiány

2008.02.07. 16:53 | kenny69 | 1 komment

K******tul ***vára unatkozom. De komolyan. Itt ülök a fősulin, hallgatom ahogy apámék mellettem Warcraft III-aznak és természetesen én nem tudok játszani mert nincs gép...
Azért vicces,most kezdik megint újra mert a két normal ellenfél másodjára veri el hármukat. :-D balfaszok...

ŐŐŐ h mi történt mostanában velem? Hát tényleg lófasz... semmi különös.
Hétvégenként Olivérnél vagyunk vagy pogoban,a hétköznapokon a barátnőmmel vagyok vagy itt, esetleg a Tidóval, aki a legjobb barátom és mellesleg lány.(Igen,tényleg)

-A kurva anyádat jösz vissza te köcsög!! -hallatszik a belső szobából.
-Bazdmeg!!!! -hallatszik mellőlem- hát akkor kezdjük előről.    :-D

Tényleg kiváncsi vagyok hányadjára tudják végre elverni a gépet :-DDDDDD
Na de térjünk vissza az eredeti témához.

Volt nálunk is szalagavató, és mi nekünk kellett feldísziteni a tornatermet.
Ahoz képest elég izléses lett...hogy javarész nők csinálták... engem és a Mátét kivéve.

-Hát teljesen megbasz!!!  Ááá nem hiszem el! -hallatszik megint.

Gép-Apámék: 4-0

Most már komolyan röhögök. Lehet hogy azért ennyire bénák mert megittak már néhány sört. A káromkodások között mély böfögések kisérik a játékot.

Szóval miután feldiszitettük az a szemét tornatermet, még pakolnunk is kellett természetesen, tornaszereket ide-oda, vagy inkább csak oda.

Ez volt csütörtök.

Pénteken volt a szalagavató, elterveztük hogy amikor vége elmegyünk és iszunk egy jót a pogoban mindenki örömére,(főleg Olivér és Fricc hiszen ők a végzősök) ünneplőstül, mert az úgy vicces.

De még előtte a Tidó elémállt azzal h kisérjem el a Munkácsyba mert a nővérét meg akarja nézni. Oké, mondom én, elmegyek legalább megtudom nézni a Gergost  meg a többieket.

De ugye a Tidó lány mivoltából következik hogy ő ugye mindenképpen magassarkúban akar jönni. Életében másodszor volt a lábán és nem tud benne járni. Egy ideig vicces volt ahogy mentünk az utcán, de aztán komolyan idegesítővé vált a nyivákolása.(nem bántásból mondom)
Én ezt amúgy tényleg nem értem hogy mi a jó ezekben a cipőkben. Határozottan undorodom tőle, rondának és izléstelennek tartom,a kopogásról nem is beszélve.
Amikor az Eszti (igen,a barátnőm) egyszer felvett egy ilyet nagyon nagyon ideges lettem. De hagyjuk ezt mert megint az leszek. Pfujj.

Odaértünk a szalagavatóra, jöt röhögtünk azon hogy milyen egyszerű bejutni a Gergos szerint "nagyon szigorú beléptetőrendszeren". (két bután bámuló srác, elsétáltunk melletük) Amikor beléptünk azonnal megcsapott a Munkácsy iránti tömény undorérzet,de ezt most hagyjuk mert  "sok"  ott a barátom (bár ők sincsenek jobb véleményel róla szerintem) Kerestünk egy jó helyet aztán vártuk a tömegnyomort.
Jött is. Gratulálok, tényleg nem értem h sikerült annyi embert egy akkora helyre beerőszakolni. Szemléltetni nem tudom,tényleg sajnáltam őket.

Összefutottunk néhány ismerőssel,aztán már siettünk is vissza a saját szalagavatónkra.

Hál' Istennek nálunk csak két osztály volt és a tornatermünk is jó nagy szóval nem volt tömegnyomor, de a szervezetlenség valami egészen magas fokra hágott.
Anyáztam,aztán vége is lett.

Utána irány pogo.

Ittunk jó sokat és tök zsír volt.

Azután Olivérhez mentünk, kifosztottuk a hűtőt, hivtunk egy taxit hogy hazamenjünk.

A taxiban hazafelé a Potter egyszercsak megszólal: -Itt áljon meg egy kicsit!
Kikászálódik a kocsiból,eltántorog egy kukáig és elkezd okádni.

Én,a taxis és a Marci(haverunk a suliból) elkezdtünk eszeveszetten röhögni. Aztán visszaszált és egy "jólvan mostmár mehetünk"-el elintézte a dolgot.

Hazaérve jóideig nem tudtam elaludni a röhögéstől.

Na ennyit birtam egyenlőre irni, megigérem mostmár tényleg gyorsabb lesz a frissítés.

Puszi pöcsök.

A bejegyzés trackback címe:

https://kenny69.blog.hu/api/trackback/id/tr50329689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tidaj 2008.02.07. 19:39:55

Szombaton is magassarkúban leszek.... >:(
süti beállítások módosítása