........................

Miért miért miért???? Miért kezdtem el én is bloggolni? Csak az emo-s picsák bloggolnak, most ez a divat, gondoltam én, és igazam is van...Na mindegy nem kezdem el az anyázást már itt...Na meg hát ezért is, ha én egyszer nekiállok bloggolni abból csak véget nem érő káromkodás és a társadalom iránti tömény undorfolyam jönne ki... Aztán Losgergos barátom elkezdte, akkor már egyszer megfordult a fejemben de azt gondoltam az én fásult elmém nem lenne képes ilyen mókásabbnál mókásabb beszólások és szófordulatok létrehozására... Aztán most Master Chief is belevágott... Ez volt az utolsó csepp.

Friss topikok

HTML

Faszkivan

2008.02.20. 19:10 | kenny69 | 1 komment

Losgergos bekaphatja,mert már kb. negyedszerre ir arról a témáról amiről én szeretnék.
Ez még oké is lenne, ha nem egyezne kb 98,9%-ban a véleményünk.Tényleg elegem van, ha nem karatéjozna és olyan gyenge lenne mint amilyen gyengének látszik akkor elpicsáznám.

Puszulj,gyík!

A bejegyzés trackback címe:

https://kenny69.blog.hu/api/trackback/id/tr83347537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LosGergos 2008.02.20. 23:02:21

Rég nem dícsértek meg ennyire, meg vagyok hatva :-)
Egyébként másfél napig nem jött be a blogom, én meg azt hittem, hogy törölték cigányozás miatt... Szerencsére nem.
süti beállítások módosítása